torsdag 28 maj 2009

hej igen!

ikväll har jag  o morsorna varit i knalleland, jag tyckte om alla färger inne på gina tricot ....annars var det mest jennie o johanna som roade sig, jag fick liksom snällt hänga på.
Jag fick två mössor en grönrandig o en blårandig, det är visst inne med randigt. Sen gick vi o käka på ett fik, eller rättare sagt dom käka o ja titta på.
När jag kom hem fick jag äta.....först mammas mjölk sen blandade Johanna en sörja till mig som dom kallar ersättning....den älskar ja :)

...oj nu spydde jag lite på mammas byxor...jaja hon ska ändå tvätta. 
Okej nu ska jag skrika lite så nån byter på mig jag tror jag har bajsat! Men vi ses imorn!
 

1 kommentar:

  1. Tjena Teus!

    Vill du och dina mammor komma och hälsa på nästa vecka nån kväll?? Du är lite liten än, men de andra kan provkissa våran nya toa :)
    kram från Edlunds

    SvaraRadera