torsdag 25 juni 2009

Äntligen sommar!!

Tänk att jag visste inte att man kunde ha det så här bra...
Det som kallas sommar är ju helt underbart...
Igår fick jag ligga naken under parasollet och kissa i det fria 2 gånger *ler*
Det var verkligen jättekul!
Å sen kom Lena och Yatzi och vi hade en jättemysig dag... Fast jag saknade faktiskt Helena lite, men mamma sa att hon är i ett annat land, Finland (vad det nu betyder) och hon ska komma tillbaka snart så vi kan busa igen *yippi*
Sen efter en stund fick jag sitta i min Bumbo och äta morot! Det var verkligen jättegott!!!
Titta här får ni se hur kul jag hade...


Jag är fortfarande helt naken *hihi*
fast det blev lite klistrigt på rumpan när jag skulle gå ur...


Aahh...



Kan jag få lite mer snart...

Yippi...

Mina mammor tyckte jag var jätteduktig... Idag ska jag få mer morot, jag längtar redan!

Glömde ju säga att jag också fick smaka på att efterrätt kallas det. Jag fick nåt som hette mango, det var också jättegott, jag längtar tills jag bara fär äta sån här go mat!

Nu ska jag leka lite innan jag ska ut i det soliga vädret!

Hej då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar