måndag 21 september 2009

Lite nya bilder å så...


Här kommer lite nya bilder så att ni håller er lite uppdaterade om hur jag har det å så =)

Här äter jag å mamma Jennie äpple,jag tycker det är jättegott med äpple men ibland går det av en bit i munnen, då blir jag jätteglad men mamma stoppar in sina stora fingrar och tar bort den... jag förstår inte riktigt varfö det är ju jättegott!

Knäckebröd gillar jag med, det är skönt å slicka på när det kliar i munnen.

Här lät mamma mig sitta helt själv för första gången =) Det var den 4 sept!

Jag å mamma Johanna ska heja på sverige när dom spelar fotboll =) Då måste man ha sverigetröja eller svettband! Men först ska jag ringa och fråga när Lena och Helena kommer =)

Jag älskar min gåstol, ja e grymt snabb i den nu!!!

Det var allt för idag nu ska jag käka gröt, mumsigt!!!!

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar