onsdag 30 september 2009

Modell för en kväll...

Ja en kväll kanske man inte kan säga eftersom mina mammor tar kort på mig precis HELA tiden, men igår så fick jag mina kläder från GANGSTAR som mina mammor längtat så mycket efter... Och faktiskt de var jättegosiga, men klockan var jättemycket när jag var tvungen å prova så jag var jättetrött. Nästa gång jag får prova kläder hoppas jag det blir tidigare på dagen, då är det mycket roligare.
Men men, det var visst viktigt för de att fota mig just då så att jag kunde vara med i nån slags tävling.
Så här blev det i alla fall:

Jättetuff skarf!

Coola va!

jättetrött var jag verkligen....

Detta blev vårat tävlingsbidrag =)


Ha ha ha
Nu är det dags för mig att få välling och sova, det ska bli skönt.
Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar